Subject: FW: Sanktsioneeritud isikute kontroll
From: "RIK info"
To: "JM info Shared MB"
Cc: "[email-masked]"
Date: Fri, 26 Apr 2024 13:29:14 +0300

Tere

Edastame alloleva küsimuse Justiitsministeeriumile vastamiseks, kuna
registri tehnilised lahendused teostab RIK vastavalt ministeeriumi
tellimusele.

Järelevalve kohustust ei ole äriregistrile seni pandud, seega mingeid
automaatseid märkeid äriregistrisse ei teki.

Sanktsioonide kontroll on küll peal nende isikute osas, keda soovitakse
registrisse kanda seotud isikuna (nt juhatuse liikmena), kuid mitte
äriregistrisse kantud juriidiliste isikute endi osas.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

6803160

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole
märgitud selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete
saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt
kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos
kõikide lisadega.

From: Airi Vekmann <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 24, 2024 10:44 AM
To: RIK info <[email-masked]>
Subject: Sanktsioneeritud isikute kontroll

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun Teie poole küsimusega seoses Rahapesubüroo sanktsioneeritud
isikute andmetega.

Kas RIKil on endal ka kontroll sanktsioonide all olevate juriidiliste ja
füüsiliste isikute osas? Kui registreeritud äriühing satub
sanktsioneeritud isikute nimekirja, kas siis äriregistris muutub midagi
(mingi märge, äriühing kustutatakse)?

Ette tänades

Airi Vekmann

valdkonnajuht

aruandluse ja info valdkond

toetuste osakond

EASi ja KredExi ühendasutus

+372 5304 0584

+372 627 9510

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

EAS ja KredEx ühinesid. Ühendasutuse juriidiline nimi on Ettevõtluse ja
Innovatsiooni SA, kuid üleminekufaasis jätkub teenuste pakkumine KredExi
ja EASi kaubamärkide alt.

 <https://www.eas.ee/> www.eas.ee

 <https://www.kredex.ee/> www.kredex.ee

See elektronkiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Kui
antud kiri ei ole suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine,
levitamine või muul viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla
ebaseaduslik. Kui saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest
koheselt kirja saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.

  _____

This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient you are hereby notified that any use, disclosure,
copying, distribution or taking any other action in reliance on the
contents of this information is strictly prohibited and may be unlawful.
If you received this e-mail in error, please contact the sender and delete
the material from your systems.